Könyvajánló: Russell Brunson - Online marketing mesterfogások - Marketing Amazing

Könyvajánló: Russell Brunson – Online marketing mesterfogások

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ha általános iskolás korunkban nem utáltatták volna meg velünk a kötelező olvasmány kifejezést, akkor erre a könyvre biztosan rásütnénk. Az Online marketing mesterfogások egyszerűen kihagyhatatlan szerzemény mindazok számára, akik növelnék vállalkozásuk online forgalmát, illetve javítanák a konverziós arányokat és fejlesztenék az értékesítési folyamataikat.

Ebben a könyvben konkrét, részletes forgatókönyveket találsz, amelyeket több százmillió online látogató és több ezer teszt segítségével tökéletesítettek a leghatékonyabb működés érdekében. Hogy ez miképpen lehetséges? Úgy, hogy a könyv szerzője az internet történetének talán legmeghatározóbb és egyben legsikeresebb online marketingese.

Amennyiben egy ideje már benne vagy az (online) marketing világában, szinte biztos, hogy hallottad már Russell Brunson nevét, akit leginkább a ClickFunnels nevű szoftver alapítójaként szokás emlegetni. Ő egy igazi “sorozatvállalkozó”, akinek a referenciái között szerepel például Tony Robbins, Robert T. Kiyosaki és Jeff Walker is. Az elmúlt években sikert sikerre halmoz, hiszen a saját maga által kidolgozott értékesítési taktikákkal gyakorlatilag bármilyen termékkel vagy szolgáltatással képes kivételes eredményeket elérni. Persze nem mindig volt ez így…

Amit a szerzőről tudni érdemes…

Russell már tinédzserkorában elkezdte tanulmányozni a különböző marketingfolyamatokat. Megszállottan gyűjtötte a reklámleveleket, figyelte a különböző rádiós és tévés kampányokat, hogy aztán visszafejthesse azokat és kielemezhesse a működési mechanizmusukat.

Az első átütő online üzleti sikerét krumplipuskákkal érte el 2005-ben. Igen, bármennyire is hihetetlennek hangzik; saját videókurzust készített, amiben lépésről lépésre bemutatta, hogyan lehet házilag krumplipuskát készíteni, majd DVD-ként árulta online eszközökkel. Az egyetem elvégzése után egy éven belül megszerezte az első 1 millió dollárját a saját termékének árusításával.

Ezután tulajdonképpen megállíthatatlanná vált. Bármit képes volt sikerrel értékesíteni a táplálékkiegészítőktől kezdve, a tréningeken, konzultációkon és könyveken át egészen a szoftverekig.

A sikere hátterében az értékesítési tölcsérek álltak, vagyis bármit is próbált eladni, mindig professzionális módon építette fel azt az útvonalat, amelyen végighaladva a hideg célközönségből érdeklődők, azokból pedig vásárlók lesznek. Mivel egy ilyen tölcsért újra és újra felépíteni igencsak idő- és energiaigényes folyamat, Russell és partnere, Todd Dickerson elhatározta, hogy egy szoftver segítségével leegyszerűsítik a munkát. Ez vezetett el ahhoz, hogy 2014-ben elindították a ClickFunnels-t, ami elképesztő sikert aratott, 3 év múlva már 100 millió dolláros bevételt hozott nekik, jelenleg pedig 100.000 aktív ügyféllel rendelkezik világszerte.

Amit a könyvről tudni érdemes…

Ebben a könyvben Russell Brunson eléd tárja a titkos eszköztárat, amivel ő maga is példátlan sikereket ért el az online üzleti életben. Attól válik igazán különleges szerzeménnyé, hogy nem elméleti stratégiákról szól, nem filozofálgat benne a szerző és nem légbőlkapott tippeket osztogat, hanem konkrét forgatókönyveket, letesztelt stratégiákat, lépésről lépésre útmutatókat tartalmaz, amelyeket követve garantáltan jönni fognak az eredmények.

Mivel Russell a kiugró sikereit az ügyesen összeállított értékesítési tölcséreknek köszönhette (és köszönheti a mai napig), természetesen a könyvében is ezek kialakításával foglalkozik.

Hogy tulajdonképpen mik is azok az értékesítési tölcsérek? Gyakorlatilag jól időzített, stratégiai megfontolások alapján összeállított ajánlatok sorozata, leggyakrabban landing oldalak és e-mail üzenetek formájában.

Az Online marketing mesterfogások tehát tulajdonképpen egy stabil, garantáltan működő rendszertervet ad át neked, amit ha beépítesz a saját vállalkozásodba, megsokszorozhatod a forgalmadat és a bevételedet. Készen állsz rá, hogy elsajátítsd azokat a bevált fogásokat és taktikákat, amelyeket Russell és csapata világszerte sikerrel használ a cégek online pénztermelő képességének exponenciális növelésére?

Ha igen, akkor ide kattintva megrendelheted a saját példányodat!

INFO: Az egyik legnépszerűbb könyvünkről van szó, így néha kifogyunk belőle. Ha esetleg a fenti linkre kattintva azt látod, hogy épp nincs raktáron, ne aggódj, rövidesen pótolni fogjuk. Ha nem látsz ilyen figyelmeztetést, add le a rendelésed és 2-3 napon belül nálad lesz! 😉

Kérlek, ajánld másoknak is:
Megosztás itt: facebook
Ajánlom

A szerzőről:

Gábor Vicsai

Gábor 2009 óta foglalkozik online marketinggel. Ez alatt az idő alatt több száz ügyféllel dolgozott már együtt több tucat iparágban. Referenciái között szerepelnek Szabó Péter, Fenyő Iván, Geszti Péter, Hozleiter Fanny Mosolyka, Brian Tracy és Dan Millmannel bizonyos kampányai is.