Rólunk - Marketing Amazing

Rólunk

Ismerd meg a csapatunkat!

Segítünk neked

Mi abban segítünk neked, hogy
beteljesíthesd az erkölcsi kötelességed

Nagyra értékeljük a magyar kis- és középvállalkozásokat. Hiszünk a fejlődni vágyó vállalkozókban és marketingesekben. A kérdés, hogy Te magad hiszel-e a saját termékedben vagy szolgáltatásodban? Ha igen, akkor erkölcsi kötelességed, hogy megpróbáld eladni a vásárlóidnak minden lehetséges módon.

 

Mi ebben tudunk segíteni neked, méghozzá a világ és a hazai élvonal TOP marketingeseinek tudásával. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy kiválogassuk és eléd tárjuk azokat a gyakorlati módszereket és eszközöket, amelyekkel átütő eredményeket érhetsz el.

A csapatunk

Vicsai Gábor

A Marketing Amazing alapítója, online marketing szakértő ​

Gábor 2009 óta foglalkozik online marketinggel. Ez alatt az idő alatt több száz ügyféllel dolgozott már együtt több tucat iparágban. Az ő nevéhez fűződik Szabó Péter Áttörés nevű giga-rendezvényének online marketingje, ahol 2016-ban és 2017-ben is több mint 10.000 ember vett részt a Papp László Sportarénában. Referenciái között szerepelnek Fenyő Iván, Geszti Péter, Hozleiter Fanny Mosolyka, Gál Beáta, Brian Tracy, Dan Millman, a Gerilla Önéletrajz, a Shoprenter és a HVG Állásbörze kampányai is. Az elmúlt években több mint 5 milliárd (!) forint bevételt generált ügyfeleinek.

Mihalik Gyöngyvér

A Marketing Amazing társtulajdonosa, kreatív vezető

Gyöngyvért az egyetem után nevezték ki üzletvezetőnek egy öltönyboltban, ahol három hónap alatt megduplázta a bevételt. Később rájött, hogy saját céget szeretne alapítani, és társtulajdonos lett egy nemzetközi és egy magyar cégben is. Ő a megálmodója a Női Vállalkozók Napjának, ahol 1.000 vállalkozószellemű nő és 50 kiállító vett részt már az első évben. A Marketing Amazing társtulajdonosaként elsősorban a kreatív tartalmakért felelős.

Csonka Zsolt

Copywriter, marketing-szövegíró

Újságírói végzettségét a Szegedi Tudományegyetemen szerezte meg, majd gyakornokként dolgozott a Délmagyarország napilapnál, később pedig az ország legnépszerűbb online férfimagazinjánál helyezkedett el. Érdeklődése és figyelme ezek után egyre inkább a marketing felé fordult, előbb egy ügynökségnél, majd egy külföldi célközönségre specializálódott magánklinikán dolgozott marketingesként. Jelenleg kiugró konverziós számokat generáló hírlevelek, honlapszövegek, blogposztok, bejegyzések, és egyéb szöveges tartalmak elkészítésével erősíti a Marketing Amazing csapatát.